Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

Tråkigt!._.

Av Abby Kalleman xD - 3 mars 2014 10:42

Hejj hej, Har såe tråkigt asså vah ska man göra då?... I alla fall så har lyssnar jag på lite musik bara... Jaa o så va de den där mellon i lödras, andra chansen de gick vell sådär   Aja har vart sjuk på sportlovet så gjorde inte så mycke än att kräkas.   Hmm jupp de va väll de o änu en gång har skit tråkigt bye!._.   


                                                  
                                                  
                                     Tuvsttar/Tuvs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Abby Kalleman xD - 1 mars 2014 17:44

Heej, har jätte tråkigt, så detta blir kortis inlägg!<3 Skola om 2 dagar, lördag today♥ And i Have Nothing To Do..Dx Nejmen, har skit tråkigt! Ska kanske till Ajjan imorgon vi får see!;* Aja sa ju dee! D: KORT INLÄGG FÖR MIN LILL SYRRA SKA ...

Av Abby Kalleman xD - 26 februari 2014 10:54

Hejj, har inte vart inne så mycke som ni kanse vet har jag en till blogg med dtv10 men de betyder inte att jag e mer inne där eller att jag tycker om den mer för jag tycker om båda lika mycke!<33  Hur som helst e jag förskyld såå jobbigt!  O bra i...

xP

Av Abby Kalleman xD - 25 februari 2014 19:25

Tja Tja♥     Hejj Hejjx) Tyvvär, har inte HUNNIT prata med Tuvs idag x( Men ska nog ta och skriva ngt till henne senare i kväll!:) Musik? Jivetvis att jag lyssnar på musik! Kollat bloggen på sistone? Första gången du ser den? Andra? Tred...

:(

Av Abby Kalleman xD - 23 februari 2014 19:46

Hörde ni om de?   Har ni hört om Tuvs hamster?;( Guud så synd.. Vet själv hur det är när ens bästa vän dör♥  Min hund dog för 2 år sedan, hon föddes 2002 och jag 2003, min söta uppätna pannkaka♥  Musik: Nothing In This World-Paris H...

Av Abby Kalleman xD - 23 februari 2014 15:58

Japp nue e Emmsi här, Först o främst en kul grej min hund hoppa på henne på en gång och hon bara'' Ahh ta bort byrackarn vilken hårboll!!!!!!'' Hhah Emma då xD Jah o nu så lyssnar vi på ''Flytta på dig'' Hah toppen Emms!<3 Måste gå nue ses!a...

Presentation

Hej! Välkommen Till Mig och Tuvsttar blogg♥☺

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards