Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Lalalalalalalalala♥

Av Abby Kalleman xD - 22 februari 2014 22:47

Tråkigt tyvär:/

 

 

Huhuhu♥Jag har jäkligt tråkigt förstår niie._ Har haft moster på besök, hon var här och smakade på våra kakor! (Eller rättare sagt MINA kakor) Bakade dom med min kompis idag Alicia, vi tänkte slänga ihop något baraxD De blev jättte gott   Yummie säger jag♥ Haha nejmen, inget mer att skriva, nu lyssnade jag på Die Young- Ke$ha♥ But NOW I Say GoodBye♥  

 

 

                              // Imollan ♥ FORTSÄTT KOLLA BLOGGEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Abby Kalleman xD - 3 mars 2014 10:42

Hejj hej, Har såe tråkigt asså vah ska man göra då?... I alla fall så har lyssnar jag på lite musik bara... Jaa o så va de den där mellon i lödras, andra chansen de gick vell sådär   Aja har vart sjuk på sportlovet så gjorde inte så mycke än att kräk...

Av Abby Kalleman xD - 1 mars 2014 17:44

Heej, har jätte tråkigt, så detta blir kortis inlägg!<3 Skola om 2 dagar, lördag today♥ And i Have Nothing To Do..Dx Nejmen, har skit tråkigt! Ska kanske till Ajjan imorgon vi får see!;* Aja sa ju dee! D: KORT INLÄGG FÖR MIN LILL SYRRA SKA ...

Av Abby Kalleman xD - 26 februari 2014 10:54

Hejj, har inte vart inne så mycke som ni kanse vet har jag en till blogg med dtv10 men de betyder inte att jag e mer inne där eller att jag tycker om den mer för jag tycker om båda lika mycke!<33  Hur som helst e jag förskyld såå jobbigt!  O bra i...

xP

Av Abby Kalleman xD - 25 februari 2014 19:25

Tja Tja♥     Hejj Hejjx) Tyvvär, har inte HUNNIT prata med Tuvs idag x( Men ska nog ta och skriva ngt till henne senare i kväll!:) Musik? Jivetvis att jag lyssnar på musik! Kollat bloggen på sistone? Första gången du ser den? Andra? Tred...

:(

Av Abby Kalleman xD - 23 februari 2014 19:46

Hörde ni om de?   Har ni hört om Tuvs hamster?;( Guud så synd.. Vet själv hur det är när ens bästa vän dör♥  Min hund dog för 2 år sedan, hon föddes 2002 och jag 2003, min söta uppätna pannkaka♥  Musik: Nothing In This World-Paris H...

Presentation

Hej! Välkommen Till Mig och Tuvsttar blogg♥☺

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards